wtorek, 12 marca 2013

Drobne zakupy:)

Heja:)
Wczoraj przy okazji odwiedzin u kolezanki zakupilam kilka brakujacych rzeczy:)
Od lewej :
1,P2 Summer Attack 010 Flirtin'Purple 8ml cena 2,25 euro
2.P2 Summer Attack 050 Green Palm Tree 8ml cena 2,25 euro - Oba lakiery pochodza z aktualnej limitki i musialy sie znalezc takze i w mojej lakierowej kolekcji :)
3.Kletten Wurzel Haar-Öl 75ml - Olejek lopianowy (mozna zakupic takze w Rossmannie:) )
4.Zotos Hairtrition Macadamia Oil 125ml cena 4,99 euro - Olejek macadamii zakupiony przypadkowo w TK Maxx :)
5.Brecht Bockshorn-Kleesaat 40g cena 3,39 euro - Nareszcie udalo mi sie znalezc i zakupic Kozieradke:)
6.P2 Sand Style Polish 030 Seductive 11ml cena 1,95 euro - Tak bardzo spodobaly mi sie te dwa poprzednie lakiery z tej serii ze i jeszcze ten jeden musial byc moj :D

Do tego wszystkiego dolaczyla jeszcze jedna rzecz a mianowicie :
Comair Germany nr.7000462 cena 15,90 euro - Szczotka z wlosia z dzika.
Na codzien uzywalam do tej pory Tangle Teezer zarowno tego w kompakcie jak i w normalnym rozmiarze jednak nie wiem dlaczego ale ostatnio odnosze wrazenie ze jesli czesto przeczesuje swoje wlosy nim w ciagu dnia zaczely sie szybciej przetluszczac.Tak wiec postanowilam ze pomimo tego nie zrezygnuje z TT ale....No wlasnie - ale bede teraz uzywac go tylko i wylacznie do rozczesywania wlosow po myciu bo w tej roli jest naprawde niezastapiony:) Natomiast jesli bede chciala normalnie w ciagu dnia przeczesac wlosy bede uzywac wlasnie szczotki znajdujacej sie na zdjeciu:) Poki co uzylam jej dopiero 3 razy ale juz teraz moge powiedziec ze swietnie masuje skore glowy podczas czesania - TT sie przy niej chowa:)

Milego wieczoru wam zycze:)

17 komentarzy:

  1. fajna szczotka :) ja się właśnie zastanawiam nad zakupem tt :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Do tanich nienalezala ale po tych kilku uzyciach moge polecic:)

      Usuń
  2. ja mam TT i nie zamienię go na inną szczotkę:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tez tak mowilam:) wierz mi jakbys poczesala sie ta szczotka zmienilabys zdanie:)

      Usuń
  3. Niezły wygląd szczotki. Taka niepozorna, a cieszy :))

    OdpowiedzUsuń
  4. super zakupy ciekawa jestem olejku z orzechem makadami

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wczoraj juz poszedl w ruch:) wydaje sie byc fajny w kazdym badz razie moje wlosy zaczely blyszczec:)

      Usuń
  5. Świetne zakupy! Szczota najlepsza:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szczota jest mega:) kurde TT sie na mnie obrazi :P

      Usuń
  6. Fajna szczotka. Dla mnie TT służy do rozczesywania włosów po myciu, a podobna do Twojej tak w ciągu dnia.

    OdpowiedzUsuń
  7. Czyli olejek lopianowy u nas tez mozna dorwac??- suuuuuuper!!!!
    Aja walsnie etz sie zastanawiam czy nie poszukac szczotki jakiesj, bo zgubilam swoja TT, a na razie nie opyla mi sie wydawac znow tyle n szczotke :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ano mozna:-) w Rossmanie jest za jakies 1, 50-1, 60 € ewentualnie w Reformhaus czy w takich zielarskich sklepach:-) a szczotke to dostaniesz w sklepach fryzjerskich:-)

      Usuń
  8. koleżanka polecała mi tę szczotkę z dzika :D ale jakoś nie byłam przekonana. ale chyba najpierw zacznę od TG bo największe problemy mam z rozczesaniem włosów po myciu. może zajączek mi przyniesie :) widzę, że kupiłaś te przepiękną zieleninę z P2 - jest mega! pokażesz na pazurkach?
    pozdrawiam, A

    OdpowiedzUsuń