sobota, 27 kwietnia 2013

Ulubiency Kwietnia :)

Witajcie :) !

Na poczatku musze sie Wam pochwalic - chyba trzymalyscie mocno kciuki bo zdalam egzamin na prawo jazdy :D:D!!! Dziekuje Wam bardzo :) Zaraz po egzaminie wsiadlam w mojego malego Smarcika i smigam :) Auto co prawda jezdzi max. 130 km/h ale jak dla poczatkujacego kierowcy jest swietny :D.

Postanowilam ze co miesiac bede Wam pokazywac moich ulubiencow z danego miesiaca.Oczywiscie nie zawsze beda to rzeczy ktore zostaly zdenkowane a bardziej poprostu kosmetyki po ktore najczesciej siegalam :)

Tak wiec oto przedstawiam Wam moich kwietniowych ulubiencow :) :


1. Receptury Babuszki Agafii, Maska Drozdzowa Do Wlosow - Pobudzenie Wzrostu  300ml- Maske kupilam po raz pierwszy ale juz wiem ze nie ostatni. Moje wlosy ja uwielbiaja :) Jest rzadka i latwo sie ja rozprowadza. Pomimo swojej pojemnosci nie jest zbyt wydajny - chyba ze to ja przez namietne uzywanie ja szybko wykanczam ;).Wiecej nie zdradzam bo chcialabym jeszcze na jej temat napisac posta ale wszystko w swoim czasie :)
2. Selsun 2,5 %  120ml - Szampon do wlosow. Podobno pomaga takze przy przetluszczajacych sie wlosach jednak w moim wypadku pomaga mi troche uspokoic luszczyce na skorze glowy i na czole.Jego wada jest napewno to ze jest nie wydajny :(  No i niestety takze drogi bo 120 ml kosztuje 16-18 euro.Zakupic mozna go tylko w aptece i w dodatku na zamowienie. Ale czego sie nie robi by sobie choc troche ulzyc :)
3. Catrice BB Allround Foundation 6 in 1, 020 Rosy Beige 30 ml - Recenzje na jego temat pisalam tutaj. Moje zdanie na jego temat sie nie zmienilo aczkolwiek kusi mnie by wyprobowac nastepnym razem inne bebiki :).
4. Ebelin Präzisions Make Up Ei - Jak juz wiadomo wiele firm podrobilo badz probowalo podrobic slawnego Beauty Blendera w tym takze DM. To w tej drogerii nabylam to jajeczko za naprawde smieszne pieniadze i nie zaluje ze sie skusilam.Uzywam, myje, uzywam, myje i nic sie z nim nie dzieje :) Do tego naprawde swietnie naklada sie nim podklad i nie ma sie efektu maski. Moge tylko polecic!
5. Max Factor 2000 Calorie Curved Brush Volume & Curl, 9ml - Czerwona wersja kultowej maskary. Do tanich nie nalezy ale efekt jaki daje na moich rzesach jest poprostu niesamowity! Pieknie je pogrubia i podkreca- nie wiem jak to jest mozliwe ale jesli podkrece rzesy zalotka nie utrzymuje takiego efektu jesli chodzi o wydluzenie :D
6. P2 24 Hours Perfect Concealer, 010 , 5ml - Kryje ladnie choc po kilku godzinach zaczyna mi sie zbierac. Ale wystarczy jedno przetarcie palcem i wszystko wraca do normy :) Uwielbiam go przede wszystkim za to ze ma aplikator ktory wyglada jak patyczek zakonczony gabeczka ktory wyciaga sie z opakowania dzieki czemu mozna naprawde nalozyc tyle korektora ile potrzebujemy i doslownie dokladnie na to miejsce na ktorym go porzebujemy.
7. Bourjois Micellar Cleansing Water 250 ml - Dopiero co wyrazilam moje zdanie na jego temat tutaj tak wiec nie musze nic wiecej odawac :).
8. Alverde Gesichtsöl Wildrose 15ml - Olejek do twarzy do suchej cery. Ma przyjemny delikatny zapach. Genialnie nawilza mi twarz i jak powyzej - dozownik ktory jest w postaci pipetki uwazam za genialny i bardzo higieniczny :) Mimo swojej malej pojemnosci starczyl mi na ciut ponad miesiac wiec uwazam ze jest wydajny :).
9. The Body Shop Pink Grapefruit Body Butter 200ml Tutaj zostalo wszystko powiedziane :) Poprostu kocham :D.

I to by bylo na tyle :) Oczywiscie moje kwietniowe denko ktore pojawi sie na dniach jest jak co miesiac dosyc spore i w nim znajduja sie takze produkty ktore polubialam ale nie pojawily sie w tym poscie. Wszystko przez to ze postanowilam ze pokaze Wam tylko 10 produktow kazdego miesiaca. Teraz zapewne zastanawiacie sie dlaczego w takim razie na powyzszej liscie jest ich tylko 9 ? Odpowiedz jest prosta - nie moglam sie zdecydowac wsrod kilku kosmetykow ktory powinnien zajac punkt 10 wiec zrezygnowalam ze wszystkich :)

A jak tam wasi ulubiency? Nie moge sie doczekac tego typu postow jak i tych denkowych - poprostu je uwielbiam :D

Milego wieczoru.
Moniq

27 komentarzy:

  1. Sama tez postanowiłam dodać notkę z ulubieńcami :D Ale to w przyszłym tygodniu :P Z Bourjois mam dwufazowy, nawet niezły jest :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dla mnie najlepszym dwufazowym plynem jest ten niebieski od ziaji - uzywam go od lat :)

      Usuń
  2. Gratuluję :* Oby Ci się dobrze jeździło ;)
    A masła do ciała z TBS uwielbiam, tylko ta cena...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Teraz juz moge podziekowac :D :*
      No tak ceny TBSowych maselek sa wielkie ale ja na szczescie zawsze dorwe w Holandii w Outlecie je o te pare euro taniej :)

      Usuń
  3. Znam jajo, micej i korektor i sa dla mnie tez ulubieńcami , nie tylko kwietnia ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No tak u mnie sie zlozylo ze zostali zaliczeni do ulubiencow kwietnia ale i u mnie sa to nie tylko kwietniowi ulubiency :) choc burzuj mi sie juz konczy wiec to bedzie pierwsza rzecz jaka w pl ponownie kupie :)

      Usuń
  4. Ostatnie masełko mnie bardzo kusi. Ostatnio je nawet już miałam w ręku.
    Gratuluję! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No ja generalnie lubie maselka od TBS ale grejfrutowe do tej pory pobilo reszte na glowe:-)
      Dziekuje:-)

      Usuń
  5. Czekam na recenzję maski!
    I gratuluje zdanego egzaminu :))

    OdpowiedzUsuń
  6. Już się napaliłam na bb Catrice do momentu jak przeczytałam, że mogę się po nim świecić... ach ta moja strefa t...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No niestety:-( ja na twarzy suchar jestem i dla mnie bb cream od catrice jest idealny:-)

      Usuń
  7. Zaciekawiłaś mnie tą maską do włosów :) Gratuluję zdania egzaminu :)

    OdpowiedzUsuń
  8. znam tylko maskę drożdżową :) u mnie w sumie nic nie zdziałała

    OdpowiedzUsuń
  9. Myślałam że to oryginale jakeczko BB jak będę w DM to się mu przyjrzę dokładniej:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieje ze uda ci sie je dorwac bo w wielu DMach rozchodza sie jak swieze buleczki:-)

      Usuń
  10. Maskę drożdżową również posiadam i uwielbiam, włosy są po niej miękkie, sypkie, uniesione... :3

    OdpowiedzUsuń
  11. i ja bardzo lubię płyn bourjois :)

    OdpowiedzUsuń
  12. moje gratulację! śmigaj bezpiecznie :)
    co do kosmetyków, to miałam okazję używać tej maski drożdżowej i faktycznie jest świetna. mam "oryginalne" jajo i bardzo lubię, świetnie nakłada podkład (ani dłońmi, ani pędzlem tak dobrze tego zrobić nie potrafię). olejek różany również mam i jest świetny - chyba pierwszy, który nie przetłuszcza mojej skóry :)
    pozdrawiam, A

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje :-)
      To prawda-niczym nie nalozy sie tak dobrze podkladu jak jajkiem:-)

      Usuń
  13. Też czekam na recenzję maski, strasznie mnie zaciekawiła :)

    OdpowiedzUsuń