piątek, 24 maja 2013

Co Przytaszczylam Ze Soba Z Polski - Cz.3

Witajcie :)

Dzis przychodze do Was z trzecia i juz ostatnia czescia o kosmetykach ktore wrocily ze mna do domu z Polski :) O ile w dwoch poprzednich postach byly to kosmetyki zakupione przezemnie o tyle dzisiaj beda to kosmetyki ktore dostalam :). Jakos w marcu napisala do mnie jedna z bloggerek - Mariola czy nie mialabym ochoty wymienic sie boxami kosmetycznymi. Ona bardzo chciala przetestowac kosmetyki typu Balea, Alverde czy P2 do ktorych jak wiadomo w Polsce dostep jest tylko via internet a ceny no co tu duzo mowic sa kilkakrotnie zawyzone od tych orginalnych.Ja natomiast mam ograniczony dostep do polskich kosmetykow nad czym strasznie ubolewam :(. Tak wiec niewiele zastanawiajac sie zgodzilam sie,ustalilysmy sume boxow,opisalysmy swoje profile kosmetyczne i tak oto bedac w Polsce otrzymalam moja paczuszke :D. Musze przyznac ze jak tylko dorwalam paczuszke w rece zaraz otworzylam ja bo ciekawosc az zzerala mnie od srodka :P
Oto co dostalam od Marioli z blogu http://zmalowanalala.blogspot.de/ :


Nie robilam pojedynczych zdjec - mam nadzieje ze na zbiorowym jestescie w stanie zobaczyc co sie znajduje :)
A teraz po kolei maly opis tych dobroci :D :

1. Viper Plastry z woskiem do twarzy - przydadza sie na "wasika" ;),
2. Vipera Younique cien do powiek nr.82 - ladny,ciemnoszary odcien :),
3. Green Pharmacy Maslo do ciala drzewo herbaciane i zielona glinka 200ml - jeszcze nigdy nie mialam zobaczymy co to za cudo choc obawiam sie ze bedzie jak dla mnie za bardzo ziolowe...,
4. Biosilk Silk Therapy Shampoo 50ml,
5. Biosilk Silk Therapy Conditioner 50ml - z tej serii uzywalam kiedys namietnie jedwab i bardzo go a raczej moje wlosy lubialy a takze mialam lakier do wlosow i tez mi sie podobal zobaczymy jak to z ta parka bedzie :)
6. Green Pharmacy Eliksir ziolowy do wlosow lamliwych, zniszczonych i farbowanych 250ml - tez jeszcze nie mialam :),
7. Noni Care Face wash cream 100ml - kiedys kosmetyki tej firmy widywalam ale jakos mnie nigdy do siebie nie przyciagnely wiec sie ciesze ze bede miala okazje cos przetestowac bo podobno firme wycofuja badz juz wycofali...,
8. Pilomax Kamille wax regenerujaca maska do wlosow zniszczonych jasnych 480g - tez jeszcze nie mialam ale nie wiem szczerze mowiac kiedy ja sie za nia zabiore bo mam juz tyle masek, odzywek i szamponow ze masakra :P
9. Flos-Lek Zel do powiek i pod oczy ze swietlikiem lekarskim 15ml - z tego sie niezmiernie ciesze bo jak raz nie mam zadnego kremu pod oczy a bedac w Pl jakos nic tego typu nie kupilam :P,
10. Oriflame Pure Nature Oczyszczajaca maseczka z glinka i organicznym ekstraktem z lopianu 50ml - maseczek do twarzy takze mam mase - tak swoja droga moze Wam takiego przegladowego posta wrzuce z maseczkami :P ?
11. Lovely Nail Care Preparat do usuwania skorek z wyciagiem z aloesu 11ml - takie rzeczy sie zawsze przydaja :)
12. Jean Paul Gaultier Classique Perfumed body lotion 30ml - dawno nic od Jean Paula nic nie mialam :)
13. Sun Ozon Mleczko do opalania SPF 10 50ml - przyda sie w wakacje (jesli w tej mojej krainie deszczowcow slonce raczy sie pojawic...)
14. Pachnaca Szafa Olejek zapachowy roza 10ml - do kominka bedzie jak raz :)
15. Probki od : John Masters Organics, Bialy Jelen, Bandi, Barwa, Eveline, Ziaja, Silor +B, Tutti Frutti.

Mariolko jeszcze raz dziekuje Ci za ta paczke :) Naprawde sprawilas mi ogromna radosc bo moge potestowac kosmetyki po ktore sama nigdy nie siegnelam :)

Oczywiscie korzystajac z okazji bycia w Pl zrobilam jeszcze wymianke z Lidia z bloga http://ladyanchorblog.blogspot.de/ . Wszystko poszlo gladko i sprawnie, dziewczyna jest bardzo slowna wiec zapraszam na jej blog i wymianki z nia moge polecic :) A tak przy okazji - Kochana Poczto Polska skoro kasujecie za list priorytetowy to niech on taki tez bedzie - umowilysmy sie z Lidka na wysylke w piatek - jej paczka doszla do mnie w poniedzialek i moja powinna takze w poniedzialek do niej trafic ( takie byly zapewnienia pani na poczcie ). Tak wiec czwartek to nie jest KUR.. poniedzialek!!!! Nawet sobie nie wyobrazacie jk glupio mi bylo kiedy Lidka mi w srode napisala ze paczki nadal nie ma .... Ale dzieki Bogu wogule doszla...
Oto co otrzymalam :) :


1. Benefit They're Real! 3g - probka maskary,
2. Bioderma Hydrabio Masque 15ml - jeszcze w zyciu nie mialam zadnej maseczki od Biodermy :)
3. Zestaw Vichy - wiem ze dostawalyscie je za darmo w aptekach - u mnie niestety za darmo to sie i nawet w ryj nie dostanie :P
4. Probki :)

I to by bylo na tyle - obiecuje ze wiecej kosmetycznych rzeczy z Polski ze soba nie przywiozlam :D. W sumie malo tego nie ma wiec teraz bede miala co testowac przez najblizsze miesiace :D

Pozdrawiam :)

29 komentarzy:

  1. Wow jakie porządne pudło :)

    OdpowiedzUsuń
  2. super! miłego testowania życzę :D

    OdpowiedzUsuń
  3. rewelacyjne kosmetyki :)
    bedziesz miec zapasy na jakis czas
    ;) x x

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj to prawda i szczerze przyznam ze nie wiem od czego mam zaczac :P

      Usuń
  4. Wow, wow, wow
    Miłego zużywania :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wow ;) Strasznie dużo tego :P

    OdpowiedzUsuń
  6. Na taką ilość, to chyba małego wana musiałaś wynająć ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie:-) wszystko zmiescilo sie do mojego smarta plus jeszcze moje bagaze:-D

      Usuń
  7. Ale dużo nowych kosmetyków :) Czekam na recenzję :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No duzo wiec bedzie co testowac:-) a recenzje pojawia sie z czasem:-)

      Usuń
  8. Spore zapasy. Mam nadzieję, że będą Ci służyły ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Miłego użytkowania, świetne Twoje zdobycze;)

    OdpowiedzUsuń
  10. kochana ale mi reklamę zrobiłaś ;)
    piękne zdobycze ;)
    Pozdrawiamy Pocztę Polską :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Juz tam reklame-prawde pisze:-)
      Dokladnie POZDRAWIAMY POCZTE POLSKA!!!;-)

      Usuń
  11. no to wow! gratulacje :) jeżeli to już jest czesc 3 to wolę nie sprawdzać 2 poprzednich :D miłego twstowania!
    Zapraszam na roza=danie do mnie - może też się poszczęści :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje :-) niektore rzeczy juz poszly w ruch :-)

      Usuń
  12. Plastry z Vipery u mnie się sprawdziły:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dobrze wiedziec :-) ciekawa jestem czy sprawdza sie u mnie:-)

      Usuń