piątek, 21 czerwca 2013

Piekne I Gladkie Stopy Z Yves Rocher :)

Witajcie!

Dzis chcialabym Wam krotko przedstawic jeden z produktow ktore zupelnie przypadkowo trafily w moje rece a ktory sprawil, ze mam ochote ponownie go zakupic nie zwracajac uwagi na jego cene :)
Mowa tu o Balsamie regenerujacym do stop z bio lawenda od Yves Rocher....


Pojemnosc : 50ml,
Cena : 4,95 euro za 50ml , 9,90 euro za 100ml ,
Dostepnosc : sklepy stacjonarne jak i internetowe Yves Rocher.

Od Producenta :
Pozegnaj stwardnienia i zniszczone stopy, dzieki intensywnie odzywiajacemu balsamowi.

Skladniki roslinne:
- olejek eteryczny z lawendy bio zapewnia stopom komfort.
- maslo karite intensywnie regeneruje.

Nakladac 1 - 2 razy w tygodniu gruba warstwe na stopy.

BALSAM WYRAZNIE ZMNIEJSZA SZORSTKOSC STOP: 81%
Test przeprowadzony przez 26 osob przez  4 tygodnie,
przy stosowaniu balsamu co najmniej 2 razy w tygodniu


Moje wrazenia :

Opakowanie to mala, ciemnofioletowa tubka otwierana na klik. Troche przypomina tubke od kremu do rak oczywiscie ma inne kolory :)
Sam krem w sobie jest bialy o gestej konsystencji  co niestety utrudnia wydobycie kremu z opakowania gdy ten dobiega juz do konca:(







Jezeli chodzi o zapach to jest on taki ziolowo - lawendowy jak dla mnie osobiscie to taki maly smrodek ale osobom ktore lubia ziolowy zapach lawendy napewno bedzie sie podobac ;)
Co do dzialania to musze przyznac, ze jestem bardzo ale to bardzo i niesamowicie mile zaskoczona! Ja nakladalam krem na stopy czesciej niz raz czy dwa w tygodniu, zawsze na noc i na nakremowane stopy nakladalam jeszcze bawelniane skarpetki. Rano wstajac moje stopy byly niesamowicie mieciutkie,gladkie, nawilzone i ten efekt utrzymywal sie jeszcze bardzo dlugi czas :) Musze przyznac, ze jak na tak maly produkt wystarczyl mi on na poltorej miesiaca a jak mowilam uzywalam go bardzo czesto takze wydajnosc tego produktu jest jak najbardziej na plus :) Napewno bylo to takze zasluga tego ze dzieki jego konsystencji wystarczy go naprawde niewielka ilosc do nakremowania :)

Sklad :


Wiem ze czesto sie powtarzam ale naprawde nie jestem specem od skladow ale to co moge powiedziec to ze krem napewno zawiera eteryczny bio olejek lawendowy, bio wode lawendowa, maslo karite, olejek z orzecha macadamii, olejek jojoba oraz wiele innych. I mimo ze zawiera dosc wysoko w skladzie alkohol to napewno nie wysusza!

Podsumowujac :

Jestem niesamowicie szczesliwa ze owy krem trafil w moje rece bo sama pewnie bym go nie kupila ani nawet nie zwrocila na niego uwagi. Ja uzywam kremow do stop caly rok nie tylko kiedy nadchodzi lato i mimo tego sa one nie zawsze tak nawilzone jakbym chciala :( Jednak dzieki temu balsamowi do stop wszystko wrocilo do normy :) Naprawde moge go Wam szczerze polecic bo ja napewno niedlugo zaopatrze sie w kolejna tubke :D

10 komentarzy:

  1. bardzo lubię peelingi od yves rocher, szczególnie morelowy:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Peelingow z YR niestety jeszcze nie mialam ale sa na mojej liscie nastepnego zamowienia u nich :)

      Usuń
  2. musze sobie coś od nich zakupić

    OdpowiedzUsuń
  3. Looks like a great cream! I would love to try it! Thanks for the review!

    Rebecca
    www.winnipegstyle.ca

    OdpowiedzUsuń
  4. Faktycznie zapowiada się ciekawie. Ja uwielbiam testować kremy do stóp i u mnie zawsze ze dwa są otwarte :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja tez zawsze mam kilka kremow/maselek do stop :)

      Usuń
  5. Tez w zyciu na niego bym nie zwrocila uwagi, ale teraz jak bede cos kupowac to napewno sie na niego skusze;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. krem jest moim zdaniem genialny i warty uwagi :)

      Usuń
  6. nie słyszałam wcześniej o tym kremie, ale wydaje się bardzo fajny :) muszę się kiedyś przejść do sklepu YR bo mam do niego wybitnie nie po drodze...
    pozdrawiam, A

    OdpowiedzUsuń