sobota, 12 października 2013

Pink Box Pazdziernik (DE)

Witajcie :)


Zyje :) Nosa tez nie urwalo :) Troche Was zaniedbalam ale nie bede sie tlumaczyc - wydarzylo sie w moim zyciu cos, co przewrocilo je naprawde do gory nogami :( Jak juz wspominalam zamierzam wysmarowac post odnosnie operacji, ktora mialam bo wiem, ze wiele osob taka operacja czeka i mysle, ze okaze sie to byc przydatne. Jednoczesnie za jakis czas pojawi sie post o troche nietypowej tematyce, ktorej do tej pory nie poruszalam a ktora moze dotyczyc takze wielu z Was a przede wszystkim osob z alergia pokarmowa. Ale zanim do tego dojdzie sama musze sie przyzwyczaic do nowego trybu zycia.
A dzis jak co miesiac chcialabym pokazac Wam zawartosc kolejnego Pink Boxa :)


Zaczne od pierwszego produktu ktorym jest Pure Olive&Magnolia Hand Lotion firmy Victory&Bubbuls - wersja pelnowymiarowa 270ml cena 4,50 euro. Jeszcze nie otwieralam bo mam resztki innych kremow ale ciesze sie z nowego bo bede mogla sobie na toaletce postawic i tak kremowac dlonie :) Do tego w tak duzej wersji kremu jeszcze nie posiadalam wiec zawsze cos :)


Pedibeahr Rosen Fußcreme mit Urea - to takze wersja pelnowymiarowa zawierajaca 30ml za cene 2,90 euro. No coz krem do stop to takze kosmetyk, ktory u mnie zostaje na bierzaco zuzywany tak wiec i ten sie nie zepsuje :)



NYC New York Color Smooch Proof 16hr Lip Stain - kolejny pelnowymiarowy produkt 3ml za cene 5,95 euro. Moja pierwsza mysl byla " yyyyyy co to kurwa ma byc??!" Okazalo sie, ze to mazak do ust ktorego o ile na dloni widac w lekkim brzoskwiniowym odcieniu o tyle na ustach jakby go w ogole nie bylo. Jednym slowem kicha...


Miss Sporty Et Voila French Manicure Nagellack - ostatni pelnowymiarowy produkt, zawierajacy 8ml i kosztujacy 2,95 euro. Frencha coprawda nie robie ale lakier moge przetestowac - jesli mi sie nie spodoba to zawsze moge podac dalej :)


Zartgefühl Gesichtstonic Cotton Candy - dostalam probke o pojemnosci 50ml jednak pelnowymiarowy produkt zawiera 200ml i kosztuje 14,90 euro. Boze ten tonik do twarzy pachnie bosko slodkimi cukierkami :D:D:D:D juz sie nie moge doczekac kiedy moj aktualny tonik sie skonczy i bede mogla uzyc wlasnie tego :D


Jako dodatki byla jakas gazeta i ulotki. Generalnie zas jest kicha choc w tym miesiacu dostalam 2 produkty z ktorych sie ciesze:) Na szczescie moje abo konczy sie bodajze za 3 miesiace i wtedy zrezygnuje z tego boxa bo cos on sie ostatnio zepsul jesli chodzi o zawartosc i wrzucaja tam w wiekszosci tylko kiche :/

A jak Wam sie on widzi ?

10 komentarzy:

  1. Cukierkowy tonik... aż się usta śmieją :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten krem do rąk ma urocze opakowanie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mi jakoś ogólnie boxy nie przypadły do gustu ale też mnie ciekawi jak sprawdzi się ten tonik do twarzy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no ja jeszcze mam bodajze 2 badz 3 i tez mi abonament mija i bede rezygnowac bo one cos ostatnimi czasy takie nijakie...

      Usuń
  4. Ten oliwkowy krem wygląda zachęcająco :) Co do pisaka,efekt zalezy pewnie od naturalnej barwy ust. Ja mam dość ciemne i też czasem kicha jest :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Az polecialam do lusterka sprawdzic jak to z pigmentacja moich ust jest :P ale ja mam jednak jasne usta takze dziwne ze go u mnie w ogole nie widac :/

      Usuń