poniedziałek, 16 grudnia 2013

Rajska Kokosowa Chwila Relaxu z Kneipp

Witajcie :D!


Nie wiem jak to u Was jest ale moje nawyki i upodobania zmieniaja sie z roku na rok - na przyklad w zeszlym roku nawet zima nie przepadalam za dlugimi kapielami w wannie ( zdecydowanie wolalam kabine prysznicowa ) a w tym roku nie wyobrazam sobie zeby choc 2 razy w tygodniu nie moc wymoczyc swoich 4 liter w goracej wodzie pelnej piany w wannie :D. I wlasnie dzis chcialabym Wam naskrobac kilka slow odnosnie jednego z moich ulubiencow i umilaczy takich wlasnie kapieli czyli o Cremebad Paradiesiesche Versuchung Kokosmilch&Monoiöl firmy Kneipp.


Popatrzcie na to opakowanie i powiedzcie same - czyz nie jest ono boskie?? Ma piekna blekitno-biala tonacje z obrazkiem kokosa i kwiatu monoi ( cokolwiek to jest :P ) i bez watpienia rzuca sie w oczy. Nawet jesli kolorystyka bardziej utrzymana jest w takich hawajskich kolorach i nie bardzo pasuje do zimowych klimatow to wlasnie ta butelka byla pierwsza po ktora siegnelam bedac w drogerii :) Ta wersja zapachowa weszla do sprzedazy jesienia tego roku wiec jest dosyc relatywnie nowa w asortymencie. Wiem, ze bez problemu jest ona dostepna w DMie natomist nie wiem czy mozna ja takze znalezc w Rossmannie choc niby powinna poniewaz kosmetyki tej firmy nie raz mijalam spacerujac po Rossmannie. Buteleczka zawiera 400ml. Odkrecana jest od gory. Plyn ten zawiera Bitrex w razie gdyby niechcacy komus przyszlo do glowy cos takiego sobie lyknac...


Plyn jest kremowy, nie jest ani zbity ani mocno rzadki i jest koloru zmeconej bieli :)
Do tego po odkreceniu nakretki widzimy jeszcze taka szyjke z otworkiem co ulatwia nam dozowanie dowolnej ilosci (czyt. wedle gustu i uznania ) a nie jak to w wiekszosci tego typu produktow bywa poprostu wielki otwor jak w szamponach bez pompek :P.


Jestem poprostu zakochana w tym plynie:D!!! Sluchajcie zapach jest tak intensywny i tak boski ze az uzaleznia :) Ja nawet jesli plynu w danej chwili nie uzywam to wchodze do lazienki tylko po to by odkrecic buteleczke i go powachac:D! Przepieknie pachnie bardzo slodkim kokosem ale oprocz niego jest jeszcze jakas nuta wyczuwalna jednak nie wiem jaka i nie jestem w stanie okreslic czy to faktycznie ten kwiat monoi bo nie mam bladego pojecia jak taki kwiat pachnie. Niewatpliwe jest jednak, ze zapach zwala z nog i choc na skorze nie utrzymuje sie to jednak w lazience jak i czesci mieszkania czuc go jeszcze przez jakis czas po kapieli :D
Plyn nie barwi wody ale robi przepiekna piane:D W zaleznosci tego ile go wlejemy tyle piany oczywiscie uzyskamy. To co mi sie podoba to to, ze piana jest zbita ale leciutka jak takie chmurki i nawet jezeli wezmiemy ja w rece i zaczniemy troche ugniatac to ona nie znika i nie ulatnia sie a wciaz jest :D. Dodatkowo mam wrazenie, ze po wyjsciu z wanny moja skora jest jakby lekko nawilzona ( na tyle, ze nie musialabym uzywac kremu ) gladka i bardzo przyjemna w dotyku.
Nie zauwazylam u mnie jakis reakcji alergicznych ani nic po czym bym mogla stwierdzic, ze owy plyn mi szkodzi :)


Powyzej zamieszczam sklad :)

Uwazam, ze jest nawet calkiem wydajny - kupilam go w pazdzierniku wie starczyl mi na okolo 2- 2,5 miesiaca naprawde czestego uzytkowania :D

Polecam wszystkim tym, ktorzy lubia takie slodkie zapachy, lubia sie moczyc w wannie i czesto potrzebuja chwili relaksu :D

8 komentarzy:

  1. Moczenie się w wannie nie dla mnie, ale ten zapach musi być cudowny!

    OdpowiedzUsuń
  2. Oj, to z pewnością byłoby coś dla mnie! W zimie nie ma nic lepszego niż wieczorny relaks w pachnącej panie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie lubię słodkich zapachów i nie mam wanny ;) ale jak byłyby w innej wersji zapachowej to czemu nie....i pod prysznic ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam wersję różaną i zakochałam się w zapachu.
    Na ten napewno namówię moją mamę! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Assets just like the one you mentioned here will likely be very helpful to me! Ill submit a hyperlink to this page on my blog. I am sure my guests will discover that very useful. Massive thanks for the helpful info i found on Area News Anyway, in my language, there will not be a lot good source like this.
    jeux de barbies

    OdpowiedzUsuń
  6. Oj pokusiłaś mnie tym płynem :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Im still learning from you, as Im trying to achieve my goals. I definitely enjoy reading all that is posted on your website.Keep the tips coming. I enjoyed it!
    online for kids games

    OdpowiedzUsuń
  8. dla mnie się na da w sam raz, uwielbiam moczenie się w wannie :D

    OdpowiedzUsuń