piątek, 30 maja 2014

Zdenkowance Maja :)

Witajcie!

Niby miesiac konczy sie jutro ale ja postanowilam juz dzis pokazac Wam co w maju siegnelo dna :) Jest tego duzo ( heh jakby to jakas nowosc byla :P ) ale wydaje mi sie, ze w czerwcu bedzie tego jeszcze wiecej - zabralam sie ostro za denkowanie swoich zapasow ( a mam ich nie malo ) bo : a) mam wrazenie, ze ilosc posiadanych kosmetykow zaczyna mnie przytlaczac (wiem wiem sama sobie jestem winna - ach ten zakupoholizm:P ) i b) za dwa miesiace przyjedzie moja rodzina na wesele i szczerze mowiac nie mam ochoty wysluchiwac komentarzy w stylu " ile ty tego masz-robisz Rossmannowi konkurencje?" albo "napadlas na drogerie?" " po co ci tyle tego?" itd itp. Wystarczy, ze moj juz niebawem maz wciaz marudzi :P
Dobra czas przejsc do rzeczy :D


Michael Todd Jojoba Charcoal Facial Scrub zuzywalam sama nawet nie wiem ile czasu. Dostalam kiedys od kolezanki bo jej nie odpowiadal i mi szczerze mowiac takze nie. Mial minimalne drobinki, bylo ich malo, konsystencja i kolor przypominaly bloto... Jednym slowem nie zrobil na mnie wrazenia.
Garnier Woda Micelarna o ktorej nie bylo notki a to dlatego, ze swojego czasu bylo ich wszedzie pelno wiec stwierdzilam, ze nie ma sensu. Micel jest genialny, wszystko ladnie zmywa, nie podraznia i jest mega wydajny. Napewno jeszcze nie raz po niego siegne.
Yes To Cucumbers Daily Gentle Facial Cleanser tutaj znajdziecie recenzje.
Schwarzkopf Gliss Kur Satin Relax czyli kolejna zuzyta odzywka bez splukiwania w sprayu :) Bardzo je lubie i co rusz siegam po inna bo sluza mi zawsze w tym samym celu - ulatwiaja rozczesac wlosy po umyciu. Oczywiscie kolejna jest juz w uzyciu.

Alterra Haarkur  Recenzja
Schwarzkopf Essence Ultime Omega Repair BB Beauty Balm 7in1 produkt, ktory nie obciazal wlosow i przepieknie pachnial. Niestety to tyle bo wiecej na moich wlosach nie robil nic pomimo, ze mial byc taki "och" i taki "ach" (nawet moj pies go nie lubial bo pogryzl opakowanie - na szczescie juz puste :P)
Balea Tiefenreinigung Schampoo czyli kolejny "cud" swiata. Myl wlosy i tyle wiecej nie zauwazylam zeby robil cos czego inne szampony z moimi wlosami nie robily...
Batiste Floral&Flirty Blush znaja wszyscy wiec przedstawiac nie trzeba :) Kolejna wersja tym razem xxl czeka juz w lazience :)


Alverde Lemon Love byl w limitowanym zestawie w zeszlym roku. Niby mial byc to kremowy zel pod prysznic a mial konsystencje zwyklego zelu, slabo sie pienil wiec musialam go naduzywac. Generalnie mnie nie zachwycil...
Bielenda Granat Maslo Do Ciala tez mi niczego nie urwal. Parafina na pierwszym miejscu w skladzie i mimo, ze mi nie szkodzi to i tak strasznie ja bylo czuc na skorze. Nawet nie dawal zludnego uczucia nawilzenia...
Le Petit Marseillais czyli kremowy zel pod prysznic o pieknym zapachu mleczka akacjowego :) Przyjechal ze mna do domu z Brukseli :) Przyjemnie sie go uzywalo, nie wysuszal skory, ladnie sie pienil ale zapach niestety nie utrzymywal sie na ciele. Mimo tego robil co mial robic :)


Lierene Stop Cellulit Balsam Antycellulitowy oraz Antycellulitowy Peeling Myjacy recenzja. O balsamie nie napisalam notki bo zabraklo mi czasu. Mimo tego tez tylka nie urwal ;) Stosowalam rzecz jasna tylko na miejsca do niego przeznaczone i jedyne co robil to ladnie nawilzal i wygladzal skore. I pewnie nie uwierzycie ale skonczyl mi sie o jedno uzycie szybciej niz peeling!
Balea Bodycreme Sheabutter to kolejne mega wielkie opakowanie, ktore zuzywalam mega dlugo ale nie do ciala a do kremowania wlosow. Narazie powrotu nie planuje bo chcialabym pozuzywac oleje, ktore mi na wannie i po szafkach zalegaja :)


Venus Zel Do Golenia zawieral ekstrakt z aloesu. Opakowanie bylo duze (200ml) a i tak jakos mega szybko sie skonczyl. Nie mialam problemu z dozownikiem i generalnie bylo wszystko ok ale jakos mialam wrazenie, ze wlosy na nogach odrastaly mi szybciej niz zwykle...
Balea Summer Garden Recenzja.
Lady Speed Stick Invisible 24/7 Gel antyperspirant, ktory byl jak dla mnie niesamowita kicha bo nie chronil mnie ani troszeczke...


Essence Like Best Friends Forever! perfumy tanie jak barszcz ale nawet dlugo sie utrzymywaly. Ot takie do uzywania na codzien :)
Chopard Casmir EDP kupilam bardzo tanio w Hiszpani. Zuzylam juz wiele tych buteleczek w swoim zyciu:) Nie bedzie to zapach dla kazdego chocby dlatego, ze jest mocny i troche duszacy do tego naprawde dlugo sie utrzymuje. Oczywiscie kolejna 100ml buteleczka stoi w kolekcji:)


Miniaturki, ktore z reguly zuzywam na jakis wyjazdach badz jak w tym miesiacu takze na pobycie w szpitalu.


Eveline Advance Volumiere Skoncentrowane Serum Do Rzes 3w1 od dawna uzywam w roli bazy pod tusz i dalej sie swietnie sprawdza. W zapasie mam jeszcze jedno opakowanie :)
Essence Lash&Brown Gel Mascara czyli juz setne chyba opakowanie zelu do utrwalania brwi. Moze nie jest to jakis hit ale mi wystarczy do tego jest tania jak barszcz i dostepna w kazdym DM czy Rossmannie tutaj w Niemczech. Oczywiscie kolejna juz w uzytku:)
Loreal Super Liner Ultra Precision to liner, ktorym swojego czasu uczylamsie robic kreski na oku. Zawsze go uwielbialam chocby za ta filcowa koncowke dzieki ktorej bez problemu nawet najwieksza sierota sie ladnie pomaluje. Szybko zasycha, nie odbija sie i... jest relatywnie drogi jak na drogerie. Mimo tego uwazam, ze nie ma sobie rownych:)


Maseczki do twarzy, maski do wlosow w saszetkach, probki, platki pod oczy i inne takie :)

To by bylo na tyle w tym miesiacu :) Ufff..... mam nadzieje, ze wytrwaliscie do konca :) Teraz cisne z tymi opakowaniami w strone smietnika i moge zbierac kolejne opakowania na czerwiec :D

10 komentarzy:

  1. Super denko !! ;) Zamierzam zaopatrzyć się w tego Garniera ! :))
    Batiste uwielbiam ! - ratuje mnie w kryzysie ! ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. nono, całkiem spore denko, z którego nic nie miałam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Używam właśnie micela Garniera, jest świetny i bardzo wydajny.

    OdpowiedzUsuń
  4. Sporo tego. Odżywkę Eveline mam w planach kiedyś kupić, jak wykończę te posiadane

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne denko, a Casmir kocham, moja wielka miłość ;))

    OdpowiedzUsuń
  6. Micel od Garniera to bezapelacyjnie mój ulubieniec :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jak zwykle sporo - a ka sobie nie wyobrażam k\jak chcesz zużyć jeszcze więcej produktów - no chyba że masz ich tyle pozaczynanych :)

    OdpowiedzUsuń